>Cum instalez Fifa 2007? – Tutorial de instalare Fifa 2007 (pe ințelesul tuturor)

Autori

>

   Pentru inceput, ai nevoie de cateva programe necesare instalarii: Daemon Tools (eu pe acesta-l folosesc), Winrar si bineinteles arhiva jocului (de ex.: ,,FIFA07.ISO” – 2.78 GB). Daca nu le ai instalate in calculator, instaleaza-le, daca le ai, foarte bine – esti gata de instalare.🙂
1:Monteaza arhiva jocului cu Daemon Tools (click-stanga pe Daemon Tools din toolbar-ul aflat in dreapta,jos langa ceas si apoi selectezi a doua optiune; dupa aceea cauti arhiva si dai open);
2:Dublu-click pe ,,FIFA07″ (din My Computer) si ruleaza setup-ul;
-alegi limba engleza, Next;
-apesi Ok;
-click pe Install;
-serialul il gasesti in postarile mele anterioare (cauta in blog);
-scrie serialul si dai Next;
-lasi bifata prima optiune si dai din nou Next;
-alegi REGISTER LATER (dureaza mult sa te inregistrezi);
-acum trebuie sa astepti sa se instaleze jocul (pana cand ajunge la 100%);
-bifezi Quit si dai Finish;
3:Acum intra in My Computer, FIFA07, Crack si copiezi fisierul ,,fifa07″ in C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 07 dupa care copiezi acelasi fisier pe Desktop:
-ASTA E TOT-
P.S.: Monteaza arhiva ,,.iso” de fiecare data cand vrei sa deschizi fifa07 (ca sa te joci , normal :)))

Mai jos ai si un video-tutorial, in caz ca vrei sa vezi daca ai urmat bine pasii (nu este postat de mine filmuletul ;;) )

13 comentarii

Comments RSS
  1. Anonymous

    >lam instalat sh imi scrie cand intru in el cik dvd rom invalid cva de genu X(..ce trebuie sa fac

  2. Ionuț

    >Daca iti apare ca in imaginea de mai jos inseamna ca nu ai urmat pasul 3 (trebuie sa intri in joc din "\Crack")

  3. Anonymous

    >am incercat sa-l instalez si cand dau clik pe fifa07 apare ceva negru si dispare

  4. Ionuț

    >Daca ai intrat din Crack si ti se face ecranul negru inseamna ca sistemul tau nu indeplineste cerintele necesare jocului: – Processor: 1.3GHz- RAM: 256MB- Video Memory: 64MB- Only supplied on DVD?: Yes- Hard Drive Space: 1.2GB- Operating System: Windows 2000/XP- DirectX Version: 9.0c

  5. Anonymous

    >asa imi apare si mie imi zice ceva de insert cdrom si plm….ce fac?

  6. Ionuț

    >Eroarea cu cd-rom iti prima data cand instalezi jocul. Am mai spus: trebuie sa cauti crack-ul si sa intrii din el😉

  7. catalin20

    si dak imi cere [dupa ce copiez craku acolo unde ai spus ] imi cere asa:please insert the fifa 07 play disc in to the drive and select retri.select Cancel to quit out

Lasă un răspuns

