>Problema Polinoame (Teza sem. al II-lea) cls. a X-a

· Uncategorized
Autori

>

 Subiect: (rescris de mine pentru ca nu am mai avut originalul):
 Se citeste o valoare intreaga ,,x” de maximum 9 cifre.Afisati polinomul rezultat conform exemplului:
x=2307 => 2*x^3+3*x^2+7.

Rezolvarea am scris-o in pseudocod pt. ca imi dadea erori la publicarea pe blog;) Se mai putea lucra la afisare dar asta am scris eu la teza:)

Rezolvare:
int v[100],n<=0,i;
long x,y;
Citeste x;
y<=x;
Cat timp y>0 executa
n<=n+1;
y<=[y/10];
Sfarsit cat timp
Pentru i<=0,n executa
v[i]<=x%10;
x<=[x/10];
Sfarsit pentru
Pentru i<=n,0,i-1 executa
Daca v[i]>0
Scrie ‘+’ v[i] ‘*x^’ i;
Sfarsit daca
Sfarsit pentru

Lasă un răspuns

