>Versuri Parazitii – Tot Ce E Bun Tre’ Sa Dispara

Autori

>

Doi, doi, m-am enervat ce pula mea, doi

Daca printr-un miracol voi ramane fara glas,
O sa ma angajez DJ la radio Trinitas
1, 2, 3, facem sport de dimineata
Ai sa te simti de parca ai luat o Biblie in fata
Invata-ma sa ma port sau invata-ma sa suport
Mirosul de porc ambalat in haine de import
Fiti fata pentru clisma cu cacat
V-ati lasat imaginatia sa pluteasca si s-a scufundat?
Va tineti de cap, tineti-va de mana
Vreau sa trec cu TAB-ul peste orice minciuna
Prietenii mei sunt cu adevarat elitisti
Bai, pula mea, ne cerem scuze ca inca existi!
As da foc lumii, de dragu’ tau, asta nu e textu’ tau
Pardon, am baut prea mult si acum mi-e rau
Inca nu m-am plictisit de cantat si baut bere
Si nu ma culc pe scena ca omu’ cu somnifere
Ce pula mea va bucurati ca ati gasiit bani pe jos?
Ati gasit sensul vietii intr-o pulaa cu os?
Sponsorizam campionatu’ de table de la guvern
Sponsorizam in parlament grohaitu’ si sforaitu’ etern
Sponsorizam umflati cu pulaa mica
Papagali, politicieni, analfabeti si infractori penali.

Tot ce e bun tre` sa dispara din aceasta tara
De unde prostii ca noi nu se mai cara
Cu siguranta si respectu’ mori de foame bai nene
Bagane-am pula in liniste, in lege si ordine! x2

Cine se indoia ca o sa si-o ia ca-n Troia
Dupa ce am bagat cot la cot, atata salam cu soia
Ti se opreste glontu`n creier, asta ti-e voia
Cand imi spui in mod repetat sa renunti la paranoia
Domnu’ doctor ma intelege, nu vrea sa ma lege
Mi-a prescris zile de kile, de pastile, sperand ca-mi trece
Dupa zile de chin, devin mai rece
Tensiunea-imi creste, vocile din cap nu vor sa plece
Te apasa sau nu, gandurile mele
Dar stii si tu ca tara asta exporta doar griji si probleme
Am sa plec de aici, ba, dati-va-n mortii vostri
Ca aici toti meltenii traiesc bine pe banii nostri
Tinem de 6 ca masinile sunt hoate
Cu foamea-n mate, zdreanta face boroboate
Ia o piatra-n mana, fa-ti dreptate si pleaca
Daca nu-ti permiti nimic dintr-o vitrina intreaga, se leaga
Pustani sparti de gabori cu bastoane
Politia asculta azi, manele si telefoane.

Tot ce e bun tre` sa dispara din aceasta tara
De unde prostii ca noi nu se mai cara
Cu siguranta si respectu’ mori de foame bai nene,
Bagane-am pula-n liniste, in lege si ordine! x2

Asta-i tara tuturor imposibilitatilor
Aici cine rade la urma e retardat
Daca ai bani poti sa umbli liber prin puscarii.
Directiva consiliului nostru este:
„Cand totu’ se duce pe pula, sa nu-ti para rau ca-ti pare bine”
Daca nu putem sa schimbam lumea, macar sa-i dam foc!
(Mai zi o data)
Macar sa-i dam foc! x3
Parazitii – Tot Ce E Bun Tre’ Sa Dispara

Lasă un răspuns

