>Sms-uri de Anul Nou ● 2011

Autori

>

Să primim odată cu colindătorii şi lumina, căldura, liniştea, dragostea şi veselia şi viaţa. Ca iarba sub zăpadă, ca fulgul în zbor să primim speranţa unui An Nou. La Mulţi Ani!
Spune-i anului ce vine să-ţi aducă numai bine şi mai spune-i să îţi dea tot ce vrea inima ta: fericire, sănătate şi mulţi bani ! „La Anu`si La Mulţi Ani!
Sufletul tău să vibreze în armonie şi pace. Iubirea să te primească în braţele-i pline de căldură şi duioşie iar norocul să te urmeze oriunde. Anul Nou ce a venit să te ajute să descoperi minunea unei vieţi împlinite. LA MULŢI ANI!
Tată bun, mama iubită azi e ziua potrivită să vă spun ce vă doresc să v-arăt cât vă iubesc. Vă doresc întâi de toate un An Nou cu sănătate, voie bună, trai uşor, bucurie şi mult spor. La mulţi ani!
 Trei, doi, unu… Buum!!! Mai ceva ca Anul Nou mi-a explodat din nou iubirea mea pentru tine! La Mulţi Ani şi un An Nou Fericit!!!
Ultima zi din an este întâlnirea între moarte şi viaţa; omorâm amărăciunile şi clipele urâte şi re-aprindem iubirea şi înţelepciunea. Un An Nou Fericit.
Un An Nou mai fericit. Cu de toate garnisit. Sănătate şi iubire Şi cu multă fericire!
Vă doresc de 2011 ori câte 12 luni de fericire, 52 de săptămâni de distracţie, 365 de zile de succes, 8760 de ore de sănătate şi 525600 de minute de noroc! Un An Nou fericit!
Aho, aho, prieten bun care stai pe site acum, ia opreste-te din scris si-asculta ce-am de zis! N-am intrat sa te stresez, am intrat sa iti urez: La Multi Ani si fericire, casa plina de iubire, punga plina de multi bani, sa traiesti si la Multi Multi Ani!

Aho, aho, prieten bun care stai pe mess acum, ia opreste-te din scris si-asculta ce-am de zis! Chiar de esti cu DND, BE RIGHT BACK sau NMD, sper sa nu imi dai ignore, ca iti spun un plugusor, n-am intrat sa te stresez, am intrat sa iti urez, La Multi Ani si fericire, liste de id-uri pline! :))

Lasă un răspuns

