>Fă-ți propria ta melodie gen: Barbra Streisand!

Autori

>

Download Noul hit

 Dupa succesul celor de la Booha cu remake-ul „Stela Popescu” la piesa „Barbra Streisand” cantata de Duck Sauce au inceput sa apara pe net multe melodii de genul asta in care refrenul este inlocuit de un nume sonor (si de multe ori amuzant).

 In acest scop a fost creat site-ul Gobarbra.com pentru ca oricine sa-si poata realiza o melodie personalizata. Exista o sumedenie de limbi si de voci cu care poti lucra (engleza, spaniola, exista si lb romana, ura!!! etc.).
Daca te-ai lamurit cu descrierea pe care ti-am facut-o pana acum, poti intra pe site ca sa experimentezi: Gobarbra.com
 Apropo, mi-am scris si eu numele si go!,iata ce-a iesit:
 

2 comentarii

Comments RSS
  1. costi93

    >Ma lipsesc sa imi fac o melodie personalizata :))

Lasă un răspuns

